Psychologische beïnvloeding van gedrag en de klant in je bedrijf

Leer de technieken uit de psychologie, die succesvolle organisaties gebruiken, om klanten en hun gedrag te beïnvloeden.  

+ Klanten herkennen + Gespreksvaardigheden
+ Onbewust gedrag beïnvloeden + Neuromarketing
+ Overtuigende teksten schrijven+ Verkooptechnieken
+ Product presenteren + Context creëren

Als ondernemer ben je geïnteresseerd in klanten krijgen en houden. Verkopen is al lang niet meer een product aanbieden voor een bepaalde prijs. Marketing, verkoopstrategieën, website- en winkeldesign. Klantbinding, klantbeleving en klantgedrag….klant centraal.

Verkopen is een wetenschap geworden, met in de basis de psychologie. Op de universiteit en op hogescholen heb ik experts getraind in beïnvloedingstechnieken en geïnspireerd met onderzoeken  naar onbewuste beïnvloeding van gedrag door gebruik te maken van alle zintuigen.

Wil jij weten hoe je psychologische technieken kunt gebruiken in jouw bedrijf? Hoe maak je een klik met je klant? Dit kan  met een speurtocht door je zaak of website zoals een klant je bedrijf ervaart.
Oefen je gesprekstechnieken, leer koopsignalen op te pikken en weerstand om te buigen. Begrijp welke woorden in teksten werken en verhoog je conversie.

Lees ook leuke voorbeelden van psychologische beïnvloeding van gedrag of bel voor mee informatie 06 19619193

training psychologie

Onderschat als ondernemer niet de impact van de indruk die je kan maken. Meer dan 90% van de beslissingen die je neemt gebeuren onbewust. Ervaar de geheimen van onbewuste psychologische beïnvloeding.

Beleven